fAizhAnisAh

~A better Muslimah and surveyor wanna be~

Monday, November 8, 2010

Alhamdulillah_5-1-1=3_B.E.S+Legal2

Posted by FilZah ZayaNah

Assalamu'alaikum.

Asykurullah. Asykuru an atimmu nisfu min imtihaani.
I thank Allah as I'm half way of finishing my finals.
Walaupun 2 paper yang baru lepas ni agak T_T , aku patut bersyukur kepada-Nya.
Jika aku lepas dengan jayanya, aku bersyukur dengan nikmat-Nya. Jika aku lepas dengan payahnya, aku tetap bersyukur dengan ujian-Nya.

_First, Building and Engineering Services a.k.a B.E.S_
Yang ni, tak da lah se'best' namanya. ;p (sorry, Ir.)
Exams?
Hmm, I just can say>> Forgive me when I whine, Oh Allah.
So, i dun wanna whine anymore here. Just enuf for me to thank Him for his test.

_Second, Legal Studies for Quantity Surveyors 2_
Yang ni, aku suka tapi, exams tadi, aku tak berapa suka.uhuh?
Tolong! Aku nak sambung amik Legal 3 sem depan. Tak mo main sangkut2 ni. Tolong.
Dah2. Enuf of whining!

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

_Ni antara buku2 reference untuk B.E.S. But, still..hm..[say of nothing plz]_

0 comments:

Post a Comment