fAizhAnisAh

~A better Muslimah and surveyor wanna be~

Friday, November 5, 2010

Penangan 1st paper_versi pen+pizza

Posted by FilZah ZayaNah

Assalamu'alaikum.

Dalam kesibukan membuat persiapan untuk finals ni, tup2, pen2 semua habis dakwat. Mungkin angkara 'pecutan terakhir' yang dibuat menjelang finals ni kut.

Da problems is, pen tu bukan sebatang dua yang habis dakwat. Bahkan 'berjema'ah' skali habis. Ish3.. =_="

Maka, dengan gelabahnya saya melangkah ke kiosk untuk beli pen untuk jawab exams keesokan harinya. Beli la 2 batang pen kilometrico.[ni je yang ade kat kiosk tu]

Tu pun, saya tak confident dapat bertahan untuk sepanjang finals ni. Maka, lepas habis je 1st paper, saya terus merayau ke centre untuk mencari stok pen. Maka juga, inilah hasilnya.
[Let da pics talk, okay.]


_Yang berbaris sebelah kanan tu, encik2 yang dah habis dakwat.'sikit' kan?[padahal macam banyak je lagi dakwatnye]. Yang berbaris sebelah kiri tu pula encik2 yang baru dibeli!yeay!. Manakala, encik2 yang di belakang tu[boleh kate as a background la], pen2 sampingan yang masih ber'nyawa' + encik Besta[yang tengah nazak di kala ini. Tak da orang nak sumbang bateri ke?] + encik sizzling + encik kalkulator_


Habis bab stok pen, masuk bab makan2 pulak. Ish3, puasa la weh. =_="

Hmm, ntah macam mana ntah, saya n sorang rumee boleh 'terpesan' pizza petang semalam. Saya terfikir, kenyang ke, berbuka dengan pizza?[w/pun qty pizza yang kami pesan tu banyak as kami guna kupon.] Hmm, last2, saya beli jugak encik sizzling tu sebagai back up.
Okay2, gambar dah tak sabar nak berkata2.


_Gambar ni hanyalah 1/3 dari pizza yang kami order. Agak dahsyat la. Gaya macam dah habis finals. Walhal, baru habis 1st paper. =_=" _

0 comments:

Post a Comment